 |
BiH › Društvo
Emine, žice, Zvjezdane, Srebrenice
Objavljeno: 14.06.2010 u 07:09
Tužan sam. Žao mi je svih koji su svijet napustili u mukama, krvi, blatu, jamama, pod kamom, protiv svoje volje, ukradeni od sna, odvođeni iz domova, sa njiva.

Sjedim za kompom. Spreman sam da počnem sa akcijom. Novi tekst je bio u prstima, slike bolesnika što rade grozomorne stvari nejači bile su spremne za objavu. Grijeh je uvijek bio blizak svakom čovjeku, hajvanu, insanu, orangutanu. Da se ne lažemo. Rekoh u sebi: „ Nema šta, samo lagano, samo bolesno, dole tabu i šutanje“.
Natežem živce, lomim prste, ali ne ide. Nije lako objektivno pisati o bolesnicima. Probajte.
Uzmem pauzu i odem malo da pročetujem na starom Đavoljem/Ђавољем - Šejtanskom/Шејтанском igralištu. Dragi su mi Fejsbuk i njegov mlađi, ali bolesniji rođak Chatroulette. Na fejsu se zeleni čet lista, a nisu svi muslimani, niti su svi četnici, iako četuju i zelene se. Stvarno je tako - svi su zeleni i svi četuju. I nikom ništa ne smeta. Lete rikvestovi, mladi se zavode, opuštaju, druže i ašikuju. Komentarišu slike, razmjenjuju šale, zgode, pošalice (kako je onomad Swizac znao reći). I svi zeleni i svi četuju. Zazeleni se i moja fejsbučka grandioznost i odvažnost. Pređem pogledom po čet listi, a tamo - zeleni se i Emina, iliti Zvjezdana, kako je nekad od milja nazovem. Jednom mi je objasnila - na arapskom Emina znači vjerna, a zvjezdano nebo je uvijek iznad nas, vjerno i sjajno. To mi je bilo divno. Zvijezde su super. Ona – takođe.
Inače, Emina je veoma poželjna mlada dama, divna osoba, djevojka, ljudsko biće. Iz Mostara je. U vrijeme rata je mnoga zla očima vidjela, al’ to nije ubilo čovjeka u njoj. Nikad od nje nisam čuo neke izjave mržnje. Ljudi su ljudi bez obzira na vrijeme i događaje. Uvijek kada se vidimo, proljudujemo, udarimo po veselju, zagalamimo. Mogu slobodno reći da se volimo. Kao dva prijatelja i cyber komšije, susjedi. Ljudi smo.
Noževi, žice i ostali repromaterijal smrti
Pozdravim prvi, upitam je kako ide i šta radi? Sve je ok, al’ mi reče da ju je glupost po ko zna koji put potresla. U pitanju je sadržaj koji je vidjela na Mreži. Šta je bilo? Ištem linkova, ona mi pošalje. Dva klika i užas se učita: Fb grupa – Nož, žica, Srebrenica. Gledam sadržaj stranice, čitam komentare i zgražavam se. Posebno su bolesne slike i komentari istih. Ima i svinja među fotkama. Tačno ne znam šta bih više napisao na takav sadržaj, te komentare, taj pristup u odnosu među ljudskim bićima. Jezivo, prazno i otužno! Kaljuga satanizma, zlodjela i gluposti uvijek je u blizini i samo je pitanje vremena kad će neki čovjek, insani i ostali, početi da se valja i krmači, nadasve. Da, krmači! Ovo nema veze sa vjerom. To je metafora, ali i slamka za koju će se bolestan čitalac zakačiti. Prokomentarisali smo glupost i prazninu aktera gnusnog sadržaja i otišli oflajn.

KALJUGA besmisla
Tuga me ispuni i žal prožme. Mrtvi su mrtvi, pjeva kolega Diplomac - pa što ih onda ne puste na miru? Zašto svako malo po Balkanu zloupotrebljavaju i omalovažavaju kosti, krv i jauk unesrećenih? Bilo kojih. Bol preživjelih, takođe. Traume onih koji se sjećaju. Ne ulazim u brojke i slova, jer nisam statističar. Prva tema o kojoj sam mislio pisati me napustila poput sjene, a kaljuga i bezdan bratoubilačke mržnje ponovo prožme moje grofovsko srce i odaje.
E moj Bože, Alahu i Budo, jes’ se budale natakare, što bi rek’o Đipalo Junuz. Po ko zna koji put ta gnusna i destruktivna fraza – Nož, žica, Srebrenica. Volim je zvati sveto trojstvo satanizma, jer bilo koji normalan, zdrav i duhovan čovjek, vjernik, hrišćanin, pravoslavac –nikada to ne bi pomislio, napisao, a kamoli radio. Jer, ko go god misli i radi drugačije, ne može biti u istinskom kontaktu sa Višom Silom. Fakat. To je omalovažavanje Vrhunske Ljubavi Više Sile i njegove najsavršenije kreacije – drugog ljudskog bića, te poštovanja prema istom. Isti užas me ispuni kada negdje osvane Srbe na vrbe i ostali umobolni repertoar narodnih umotvorina koje se mogu pročitati i čuti diljem Balkana, što u ruralnoj, što u urbanoj sredini. Gledam one slike, zagledam profile, uglavnom neki mnogo mlad svijet, a mnogo zadojen mržnjom. Neki čak rođeni devedeset-pete. Gnoj tranzicionih tinejdžera cijedio se sa FB zida gnusne grupe. Ne bih da im zamjerim, ali ne mogu to da si objasnim, još manje da opravdam.
Pokušam sa teorijom da je to zato što su prve gutljaje mlijeka posisali u ratnim godinama, te su u samom startu bili zadojeni mržnjom. Kroz mlijeko. To su vam oni strani nuačnici i dokazali, tamo neki. Majke koje su dojile tih ratnih godina bile su izložene zračenju straha i opšte mržnje balkanske, a najduže je to stanje treslo BiH, divnu zemlju oblika srca. Neću vam ovdje citirati komentare i prepucavanja sa gnusne FB grupe. Vidjeli smo svi masu puta takve sadističke izjave, psovanje svega živog i mrtvog, sve ženske familije bez obzira na uzrast, psovanje sjemena i plemena, paljenje imovine, klanje, silovanje i uriniranje. Veoma maštovito. Ja to ne mogu ni smisliti!
Ko bi normalan o tome mislio, a kamoli to radio? Samo monstrumi. A bilo ih je uvijek! Guglajte i uvjerite se. Tužan sam. Žao mi je svih koji su svijet napustili u mukama, krvi, blatu, jamama, pod kamom, protiv svoje volje, ukradeni od sna, odvođeni iz domova, sa njiva. Od Vardara do Triglava, od Đerdapa do Jadrana. Od Evrope do Afrike i sve do Azije. Jezivo je saznanje da živimo na planeti genocida i krvi. Iskreno žalim i duboko sam potresen.
Stovarište Balkan
Ko je kriv što ti mladi ljudi na taj način šire vjersku, rasnu i nacionalnu netrpeljivost?
Šta rade psiholozi, socijalni radnici, nastavnici, vjeroučitelji, roditelji? SIPA se takođe uključila, mediji i ostali. Kako s tim govorom mržnje izaći na kraj - pitaju se svi. Kazne, mjere – išta - NIŠTA? Da li je porodica u pitanju ili pojedinac, bez obzira na godine? Da li je osnovna ćelija društva otrovana kancerom zvanim – Opšta mržnja? Ko pravi kancer? Ko na njemu zarađuje? Zašto se udaljavamo sami od sebe, od drugih, od smisla?
Vjerske vođe za velike praznike i blagdane šalju poruke mira i tolerancije. Na skupovima se ljube i uvažavaju. Uvijek su nasmijani i prijatni, dok njihova stada grade sakralne objekte, plivajući u kazanu mržnje i zlobe. Možda oni ne rade dobro svoj posao, ali svi rade za istog poslovođu – Hrist, Alah, Buda - Vrhunska Ljubav, Viša Sila – sve je to isto. Lažu oni koji tvrde drugačije. Stada vrijeđaju jedni druge, pominju majke, sestre, vratove i paljevine, a svakom vjera kaže Poštuj, Ljubi, Voli, Moli, Oprosti, Posti – To su osnovna moralna i duhovna načela i mog i Emininog neba iznad nas, ali i moralnog zakona u nama. Zdravog života, na kraju krajeva. Pričali smo često o tome. I ko nije u Bogu zna šta znače te riječi. Ne mora se biti u Bogu da bi se ovako živjelo. Komunikacija sa Bogom, samim sobom i drugim ljudskim bićem kanda je zakazala u našem čovjeku i to dugi niz godina, dok točak gazi, a pijesak curi. Moramo razgovarati. Moramo mnogo razgovarati. Iskreno i smireno. I dugo, dugo. Koliko god bude trebalo. Vrijeme je novac. Para nemamo, tako da je vrijeme pred nama da tražimo bolja rješenja. Mi, normalni, obični smrtnici.
A sada, umjesto što ćete lupati gluposti o kvaliteti teksta i o mojoj pismenosti, pišite prijedloge kako da rješavamo takve probleme. Šo je više zdravih i normalnih ljudi koji promišljaju i komuniciraju – veće su nam šanse. Ne bacajte energiju i riječi ubudale i u mržnju. Budimo konstruktivni, a ne destruktivni, za početak, na Mreži. Za početak, obasjani sjajem monitora, sami u svojim sobama, iskreni i spremni za promjenu. Globalnu. 2012 je blizu.
Za kraj vam šaljem svoju molitvu, Nek je komšijina krava živa i zdrava ( Pjesmu možete preuzeti ovdje )
Komentara na članak (43)
bosanac |
Objavljeno: 31.08.2010 - 11:08 |
|
|
@ potpisujem... svaka čast autoru teksta sto pokusava da narod otrgne od nacionalizna, ali on ni sebe u potpunosti nije otrgao od te bolesti, jer kako on kaze: "ja nisam statističar"... |
|
faruk |
Objavljeno: 02.07.2010 - 09:57 |
|
|
svaka cast |
|
commi |
Objavljeno: 17.06.2010 - 13:45 |
|
|
@neisseria
...skidam kapu... |
|
neisseria |
Objavljeno: 16.06.2010 - 17:27 |
|
|
svidja mi se tekst, do sada, Grofe, tvoj meni najmiliji.. elem, ja sam nekada bila isto tako zadojena mrznjom kao i ti tinejdzeri sto su osnovali grupu.. ako ne i vise.. nije bila kriva moja porodica, cak sta vise mama se iz petnih zila trudila da to iskorijeni iz mene, razgovarajuci sa mnom, braneci mi da nosim neka "velikosrpska obiljezja" i slicno.. nije joj islo.. sve dok ja nisam napunila 18 ili 19 godina, ne znam tacno.. i sve dok nisam naisla a osobu, sada meni najboljeg druga, koji mi je nocima drzao pridike, opovrgavao moje "utemeljena i istinom zasnovana" misljenja.. a gdje sam skupila tu mrznju.. ocigledno nisam u porodici, nisam sa TVa, nisam iz okruzenja..proizasla je iz straha koji je moja vise/manje jedina uspomena iz ranog djetinjstva.. nije vise ni bitno za mene, bitno je da sam sad u stanju da gledam sve ljude podjednako,i da ne marim za vjeru, naciju ili seksualno opredjeljenje..svi su OK dok se suprotno ne dokaze. elem, moj pijedlog rjesenja se podudara sa grofovim..razgovor, razgovor, i upoznavanje drugih kultura.. uvodjenje predmeta Religije umjesto Vjeronauka u osnovne skole, ekskurzije po BiH i obilasci nasih gradova, oragnizovana druzenja sa djacima "sa druge strane".. i naravno zakonom zabranjeno izrazavanje nacionalne i vjerske mrznje...
a sto se tice, pomenute grupe, manjim "istrazivanjem uvidjeh da su to sve maloljetnici, cast izuzecima.. za njih nije kasno, samo ako ima neko ko ce sa njima da radi, evo ja sam zivi primjer da nije kasno..
don't blame the sinner, blame the sin... |
|
nane |
Objavljeno: 16.06.2010 - 07:03 |
|
|
Nije bitno volis li ti mene. Bitno je da ja volim tebe i onog sto pise drukcije price. Nebitna je i ova primjedba, vise je tu radi prepoznavanja. Javljam se zbog onoga sto pita gdje smo bili '91. Bili smo, bili. I prije, a i poslije. Nas nacin zivota, a posebno odnos prema drugima, se zove borba protiv nacionalizma. To ne funkcionira i nikad nece, ali ocito ne znamo drukcije. Kako se boriti kad se udruze laz, glasnost, arogancija i moc, kako se boriti ako i sam ne pristajes na uporabu takvog oruzja? |
|
Aleksandra |
Objavljeno: 12.06.2010 - 10:04 |
|
|
Negdje daleko, na proplanku zdravih duša što ih na Zemlji osta, vidimo nadu koja naprijed vodi...Zaglibili smo jako, ali pašće imperije sagrađene na plecima bijede... |
|
Mirza Softić |
Objavljeno: 11.06.2010 - 23:48 |
|
|
Grofe, hvala za lijep tekst. Da Bog da jednog dana svi razmišljali kao ti. |
|
Univerzum |
Objavljeno: 11.06.2010 - 23:07 |
|
|
Pa izvor Mrznje su Ljudi,Sajtevi kao sto su Sarajevo-X i sl. Pogledajte komentare na SAX i sve ce vam biti Jasno.
Zasto se sve to dopusta,tolerise i odobrava?
Jadne su vam te posjete sa takvim komentarima Dabogda svaki zaradjeni Dinar,Euro,Dolar potrosili na svoje najmilije ,lijececi ga dok ste zivi.
Svi skupa koji uredjuju SA-X |
|
ptice kukavice i lesinari... |
Objavljeno: 11.06.2010 - 07:20 |
|
|
@Sarajlija,
Jedini nacin da zemlja radja zdrave plodove je da iskorijenimo korov ispod kog se osim mrtvila ne radja, ne vidi, ne cuje, ne osjeti nista zivo, dobro, zdravo i korisno...
|
|
Kemo |
Objavljeno: 11.06.2010 - 06:25 |
|
|
znate onu pjesmu iz srbije za euroviziju: "ovo je balkan" |
|
Pajevic Petar |
Objavljeno: 11.06.2010 - 01:51 |
|
|
sto se tice same grupe, postoji opcija za prijavljivanje grupe zbog "sirenja rasizma i mrznje". predlazem da je iskoristite._____________________________@mjera: istina, krajnje brojanje zrtava i kaznjavanje odgovornih bi bila logicka akcija, ali cini se da ne zivimo u drustvu(ima) vodjenim logikom. _________________________sto se tice same sanacije drustva, najbrza i najjeftinija varijanta lezi u skolstvu. pitajuci pitanja naprimjer: " zasto su neki ljudi crni?" i " zasto muslimani poste?" bi proizvelo poznanstvo sa kulturnim bastinama raznih naroda u umu malisana. takodje, prkazivanje fimskih djela sa motivima medju-kulturnog gradjanskog rata bi poboljsalo razumjevanje situacije u djeci uzrasta 8-15. sa pitanjima i odgovorima, djeca bi dolazila kuci i inficirala (budirecimo) svoje roditelje i porodicu jednostavnoscu i nevinoscu koncepcije, koje nijedan moralan roditelj ne bih mogao da pobije. |
|
Earthling |
Objavljeno: 10.06.2010 - 18:24 |
|
|
Grof, über alles |
|
Srebrecanin |
Objavljeno: 10.06.2010 - 17:03 |
|
|
Svaka cast na textu moj prijatelju Grof Đurazu! Nadam se da cemo se vidjeti ponovo u Srebrenici! |
|
BANJALUKAS GRINGO |
Objavljeno: 10.06.2010 - 16:12 |
|
|
dragi istomišljenici htio bih vas zamoliti da u sledećim komentarima odgovorite i na ovo moje pitanje ak može. ŠTA MISLITE DA LI JE GORAN BREGOVIĆ JEDNIM DJELOM KRIV ZBOG SRPSKOG NACIONALIZMA I NEPRAVDI??? ja neću sad reć da su Srbi krivi svi smo mi kriivi a pogotovo ljudi kao što su Vuk Karadžić,Atif Dudaković,Milošević,Tuđman,Arkan i još mnogi drugi koji su se bogatili a mladiće tadašnje slali u propast,jad i tugu rata. et toliko od mene :sad: |
|
Skipper |
Objavljeno: 10.06.2010 - 15:52 |
|
|
Ja ne znam Grofe sto se toliko cudis, osvrni se malo oko sebe, takvi su u vecini! Malobrojne ljude cistoga srca i nezagadjenog uma, poput tebe, pitaju da se predstavi pravim imenom i prezimenom, ocigledno Crna Ruka ili tako neka slicna cetnicka maloumna organizacija ima namjeru da te stavi na crnu listu izdajica srpstva.
Cuvaj se. |
|
Guest |
Objavljeno: 10.06.2010 - 15:21 |
|
|
Ma gdje ste bili vi borci protiv nacionalizma 91. god. Sad ste malo zakasnili. |
|
Lijepo ime Zilha, lijepo ime E |
Objavljeno: 10.06.2010 - 15:02 |
|
|
Necu o kvaliteti teksta, necu ni o pismenosti i gramatici (nerazumijem se u to ko jeste a ko nije pismen a i gramatika mi nije jaca strana), ali se razumijem u sve sitne pa i najsitnije sisteme kojima se jedan narod zatire.
Između ostalog to se radilo tako što su se muslimanska imena mijenjala u srpska (navodno od milja). Pjevačica Zilha Bajrektarević je morala biti Silvana Armenulić. Poznato mi je još nebrojeno drugih primjera, a imeđu ostalog i moje ime je kroz šalu mjenjano prije rata. Zašto Emina mora dobiti ime Zvjezdana kad su joj roditelji dali tako lijepo ime ?
I to je mjera prihvatanja odnosno neprihvatanja. Dakle takve probleme ćemo između ostalog riješiti kada Zilhu nazovete Zilhom, a Eminu Eminom. |
|
Sarajlija |
Objavljeno: 10.06.2010 - 12:03 |
|
|
Jedini nacin da se borimo protiv nacionalizma je da se borimo svi zajedno, iz svih dijelova Bih i oba entiteta. Da se udruzimo i da osudimo svakoga ko negira zlocin, bez obzira ko ga je izvrsio. Da zajedno nadzemo nacin i ljude koji ce se boriti za nas. Da se pobune svi normalni ljudi protiv vampira koji haraju ovom zemljom. Da vec jednom kazemo da hocemo mir, al mir u pravom smislu te rijeci. Da se procecuraju svi ljudi koji su izvrsili zlocin i svi ljudi koji velicaju te zlocine. Takvima je mjesto iza resetaka a ne u foteljama. Da vrsimo pritisak na sudstvo da sto efikasnije obavi taj posao. Mora postojati rjesenje za ovaj jadni i napaceni narod, oko kojeg se svi mozemo sloziti. Molim te Boze http://www.youtube.com/watch?v=vhwqo950Xf0 |
|
ostali |
Objavljeno: 10.06.2010 - 11:36 |
|
|
"Jezivo je saznanje da živimo na planeti genocida i krvi."
"Moramo razgovarati. Moramo mnogo razgovarati. Iskreno i smireno. I dugo, dugo. Koliko god bude trebalo. Vrijeme je novac. Para nemamo, tako da je vrijeme pred nama da tražimo bolja rješenja. Mi, normalni, obični smrtnici."
Svaka cast,bas je iskreno i od srca. |
|
Guest |
Objavljeno: 10.06.2010 - 09:21 |
|
|
Grofe, lagali su nas - evolucija nije još završena... |
|
sunce |
Objavljeno: 10.06.2010 - 08:48 |
|
|
ocito je ovdje rijec o osobama koje su pronasle svoja JA. tako sto javno pokazuju, dokazuju ko su, sta su, i koji su im ciljevi. Da li je rijec samo o maloljetnickoj provokaciji. Ne, ne bih rekla. Znala sam da postoji ova grupa na FB, ali doista nikad nisam ulazila do ovog trenutka. Jezivo je sta tamo pisu, usudila bih se reci ljudi bez mozga, ali onda sam na krivom putu. Ne, oni imaju mozak, ali nemaju dusu. Takav covjek vjerujem da je u stanju mnogo toga uraditi. Ne razumijem samo odakle ti ljudi crpe toliku mrznju, odakle kad su pocinili ono sto jesu??? I, opet su spremni to uraditi. Ne moze jabuka daleko od stabla, kod njih je stablo otrovano, samim tim i jabuka. Ta, djeca se rode nevina kao svako, ali odgoj, prica i historija drugacije im je prepricana.Ispunjena mrznjom. Tesko je procjeniti sta i kako poduzeti, koje mjere. Za pocetak, mislim da bi se svi clanovi grupe ( muslimani, Bosanjci ) trebali iskljuciti iz takve grupe, jer tako im daju vise poticaja za provokacije i iskaljivanje mrznje. |
|
Excentrik |
Objavljeno: 10.06.2010 - 06:29 |
|
|
Ocito je da je rijec o poremecenim licnostima, osobama koje nisu pronasle svoje ja, promasenim slucajevima sa mutiranim genima najprimitivnije ideologije.
Neka im je Bog na pomoci !!!
U zelji da ubija druge, on ubija sam sebe.
Pa neka se truje, sam je tako odlucio. Posteno ! |
|
azra |
Objavljeno: 10.06.2010 - 03:26 |
|
|
Autor ovoga teksta je umjetnik, citam svasta, volim ga kao i sve ljude koje tako razmisljaju i njvaznije zive. Citajuci toliko slozenih stvari, dicenja retorikom, satirom, mudrostima, stilom i sama sam zarazena istim dicenjem ali ova jednostavnost i hrabrost autora je ono sto me rasplakalo nakon dugo vremena, ulilo nadu, ostavilo me da sjedim do kasne sate iako me cekaju sutra velike obaveze... Novac, kompleksi sto ga nema i ako ga ima sto ga nema vise, zavist i mrznja, gledanje drugog samo zbog poređenja, prokleta kolotečina. Zasto moj dajdza moze biti "covjek"?On je musliman koji radi za platu od tristo maraka i dobije je svakog drugog mjeseca od gazde muslimana koji mu je rodbine i koji vozi golfa trojku. Kad dodje sa posla nazove sina na fakultetu(stipendija) u drugom gradu pita jeli mu sta fali i pruzi mu iskren osmjeh a ovaj uzvrati nekom salom i obojica se jos jednom od srca nasmiju, upali tv i gleda one kretene od kojih je i pismeniji i nacitaniji, smije se nepravdi u lice ali nikad ga nisam cula da siri mrznju, iako je nosio pusku iz njegovih usta nikad nije izaslo nesto pogrdno za srbe, zna se proveseliti i zasmijati kao malo dijete i uzivati u trenutku, ne uvijek jer naravno nije nadnarvni fenomen. Zasto je od ovog drustva kaznjen bas zato sto je "covjek". Sto smo svi postali snobovi, sto rasprave o pravopisu ne prepustimo lingvisticarima ili ako nam je bas toliko zanimljivo sto ih onda moramo zavrsiti vecim djelom rasprave ko je kome otac ili babo, pradjed, turska majka. Zasto ja mogu uzivati u voznji bicikla, savrsenom glasu Ayo, biserima koji su vecers baceni u parku na klupi, koliko ih je bilo da ih sad ne mogu docarati ali je bitno da su bili, dok je neko sa strane gledao nas kao budale sto i jesmo i brinuo se kako odplatiti kredit za neki auto koji nije Jugo. Pa i Jugo vozi valjda je zbog toga auto ili sta je vec?!. Neko mora istuci homoseksualca da bi osjetio neko zadovoljstvo i pricao o tome cijeli zivot. Zasto se toliko prodaju knjige o tome kako postati bogat, a ne kako biti sretan. Jos jednom pohvala Grofu za iskrenost evo i ja sam bila iskrena. Dobro se dobrim vraca. |
|
e. |
Objavljeno: 10.06.2010 - 00:17 |
|
|
administrator i osnivač ove fb grupe, te svi simpatizeri i članovi iste morali bi da se procesuiraju i optuže za širenje mržnje, zla, nečovještva... ovo je akt na čovjeka, na vjeru u boga bilo koje vrste i na sam život! imternet je medij kao i vi drugi, radio ili televizija... ovakvi i slični sadržaji moraju da se sankcionišu i kažnjavaju najvećim novčanim iznosima i robijanjem!!!! ljudi su prisutni imenom i prezimenom, izvolite drugovi organi radite svoj posao! |
|
BANJALUKAS GRINGO |
Objavljeno: 09.06.2010 - 20:46 |
|
|
NO SIKIRIKI moja čuvena a i bome Edina poslovica. kao što naš dobri drug Đuro govori situacija je načisto sjebana.pitanje je dana,sata,minute,sekunde i trenutka kada ćemo se međusobno(nedaj ti Bože) poklati.to je zato što je prošli rat umjesto da napravi jednu od strana pobjednika napravio sve strane gubitnike i sa ogromnom štetom.nema veze koje uticajniji ili jači ili pametniji važno je da smo svi mi Božija djeca i da se trebamo poštovati. ja sam pravoslavac i nestidim sae toga samo se stidim što moji bližnji Srbi šire nacizam i mržnju kroz muziku,parole,skupove i ostalu propagandu.aj priznaću i ja da sam ponekad govorio protiv muslimana i Hrvata ali sam se pokajao i sad ih poštujem . Đuraz je ovde puno rekao i sročio i zato bi svaki student politike trebao ovo da počita pre nego što upliva u pol. vode ili bilo koji lik koji postane moćnik ko naš LJUBLJENI MILE eto toliko od mene |
|
Nenad |
Objavljeno: 09.06.2010 - 14:20 |
|
|
@Mladen... da autor odluci pisati pod imenom i prezimenom mnogo bolje bi se "sakrio" a nije iskljuceno da su ovo zvanicni podaci:-) osim ako si ti "otkrio pravo ime". Salim se... Mnogi genijalni ljudi su objavljivali pod pseudonimom iz mnogo razloga a jedan od najvažnijih je želja da potpuno objektivno bude ocijenjeno ono što pišu. Pa u skladu s tim ja upravo cijenim "neautoritarna" mišljenja i češće ih pročitam nego ona koja objave "autoriteti". Moj prijedlog bi bio da više ljudi objavi svoje mišljenje pod pseudonimom.Npr.Ako se na "izborima"krijemo u onoj kabinici i to smatramo normalnim onda zašto ne i ovde(u skladu s pravilima igre-naravno). |
|
incus |
Objavljeno: 09.06.2010 - 14:10 |
|
|
...ako je vec tolika mrznja,ona nece nestati zajednickim zivotom.. samo zivotom u odvojenim strukturama i zajednicama. |
|
commi |
Objavljeno: 09.06.2010 - 10:24 |
|
|
@sarajlija
...u pravu si u mnogi čemu...samo, ne može se mržnja "nakalemiti" na čovjeka koji to već nema u sebi...u manjoj ili većoj mjeri... |
|
Vera |
Objavljeno: 09.06.2010 - 09:40 |
|
|
Ja stalno pričam o tome. Stalno! Samo s nekim ljudima ne možeš izaći na kraj.. Nažalost. |
|
mille |
Objavljeno: 09.06.2010 - 08:17 |
|
|
Zašto se ne zabrane takve stranice na facebooku ili mreži.Ako je zabranjeno u kafani i ulici mora biti i na mreži. Sjetimo se da 91 nije bilo mreže, sada bi se mržnja širila GB brzinom na ne znam koliko Hz, i sve bi bilo na n-tu brže. A vlast ne reaguje... znamo zašto. Ovo joj sve odgovara. |
|
Sarajlija |
Objavljeno: 09.06.2010 - 07:43 |
|
|
@mjera slazem se sa tvojim komentarom i tvojim prijedlozima u potpunosti. Ta prica da su zadojeni mrznjom, mislim da je to samo izraz, al da pravi razlog lezi u tome sto je njihovo ponasanje refleksija upravo stanja u ovoj drzavi. Politicari izlijevaju mrznju koju njihovi roditelji upijaju i prenose na njih godinama i to je rezultat. Mozete li zamisliti da Dodik sutra izadje i kaze kako se duboko izvnjava za sve zlocine koje su radili pripadnici njegovog naroda, da posjeti Srebrenicu, Tuzlu, Markale... Ili Haris sutra stane pred kamere i kaze da je republika srpska nas entittet, koji pripada nasoj drzavi i u kojoj zive nasi narodi sa kojima dijelimo drzavu. Mislim da dobar dio odgovornsti nose ti ljudi i da su oni razlog zasto sada izrastaju generacije x |
|
commi |
Objavljeno: 09.06.2010 - 07:09 |
|
|
@bilja
...sve je ok dok iz nekih "službi" ne postanu "fanovi" :-) |
|
Bilja |
Objavljeno: 09.06.2010 - 00:44 |
|
|
@Commi definitivno postajem tvoj fan. |
|
semir |
Objavljeno: 08.06.2010 - 21:27 |
|
|
pozdrav virtuelni druze ..dobio sam poruku i kao i svaku naravno procitam ..ali si me sada jako rastreso i cak mislim da necu da zaspim sa ovim profilom sto sam nasoo ..nisam razocaran ali ne ne svacam ovako mladi ljudi ,da mou da najdu zabavu u ovome ...ruzno je se smijati kada visdis psa kako je nastradao a kamoli neciji zivot ljudsko roda ..........bez rijeci sam ostoo ..inace sve sam vidioo ..ali moj mali mozak jos ne svaca ovoo sokiran sam..pozdrav tebii |
|
Django |
Objavljeno: 08.06.2010 - 20:20 |
|
|
grofe, druze, sve je to uredu, al ja ne mogu da skinem pjesmu. i tvoja krava neka je ziva i zdrava...i da izmuzes jos tekstova iz nje :D |
|
posmatrač |
Objavljeno: 08.06.2010 - 15:23 |
|
|
Naježila sam se..probudimo čovjeka u ljudima, ljudi ! |
|
Mladen |
Objavljeno: 08.06.2010 - 14:10 |
|
|
Grofe Đuraze, ako hoćete da budete ozbiljan kolumnista potpišite se imenom i prezimenom.
Neću da čitam tekstove tamo-nekih-ljudi koji se skrivaju pod pseudonimima. Ma šta god pisalo u njima. |
|
curka |
Objavljeno: 08.06.2010 - 13:51 |
|
|
svaka cast |
|
mjera |
Objavljeno: 08.06.2010 - 13:23 |
|
|
Tekst je, vidi se, dobronamjerno orijentiran. Međutim, posljednji apel autora da ne kritiziramo tekst već da damo konstruktivne sugestije za rješenje problema nije mi prihvatljiv, zato što tekst iziskuje kritiku koja može biti dio rješenja problema o kojem autor govori. Da bi mogli uopće pričati o rješenju problema, moramo pred sobom imati istinu. Ne želim apsolutno čuti da postoje "tri istine": istina je jedna, a ona je argumentirana istina, dokazana u legalnim sudskim institucijama, pravno potvrđena istina. Ostalo su špekulacije. Autor veli: "Ne ulazim u brojke i slova, jer nisam statističar." U brojke, nažalost, moramo ući, i statistike, nažalost, moramo provjeriti, kako bi zabludjelima mogli objasniti i dokazati da nisu u pravu, da validni dokumenti, pravno priznati, pokazuju suprotno i td. Kad se usaglasimo oko istine, nazovimo je onda pravim imenom, to je preporuka za prevazilaženje ove bolesti. Ako je izvršen zločin, nazovimo ga zločinom, pravim imenom, a ako nije izvršen, recimo da nije izvršen. Za izvršen zločin javno prozovimo ko ga je uradio, bio on pojedinac ili institucija, jer ako nam zločin prođe nekažnjeno, to će biti zeleno svjetlo za daljnje izopačenosti. Prozovimo i vlasti koje nisu sposobne donijeti zakon o zabrani fašističkog organiziranja i promoviranja u bilo kom obliku. Javno ih prozovimo, pojedinačno, za sve koji su bili protiv tog zakona. Kad napravimo zdravu legislativu i usaglasimo pravno potvrđenu istinu, mi ćemo imati mehanizam da spoznamo šta je izopačenost i moći ćemo jasno na nju ukazivati i osuđivati je. U ovakvim uslovima, bez usaglašene i pravno potvrđene istine, i bez kvalitetne legislative, ne možemo učiniti ništa. U ovakvim uslovima, kada prozovete i osudite izopačeno, ono negira izopačenost i kaže da je to njegov put. Treba mu reći da je zalutao. |
|
Ivana |
Objavljeno: 08.06.2010 - 12:02 |
|
|
Putovati. As simple as that. Sto vise putovati, ne mislim seliti, nego putovati, rekreativno, turisticki, pogledati malo oko sebe, i onda cemo vidjeti nas. |
|
commi |
Objavljeno: 08.06.2010 - 11:16 |
|
|
...kažu da je mržnja najjača "ljudska" emocija...to je bolest... to se ne liječi, to se mora kontrolisati...nije sve što liči na čovjeka čovjek... |
|
drazen |
Objavljeno: 08.06.2010 - 11:04 |
|
|
glas |
|
Miloje |
Objavljeno: 08.06.2010 - 10:56 |
|
|
Hvala ti na tekstu. |
|
Pogledaj ostale komentare  |
|
 |
Društvo
najnovije | najčitanije | najviše komentara
BiH
najnovije | najčitanije | najviše komentara
|